För 8 veckor sen låg

hussen i soffan och gnällde i sömnen "Vaaaaaaaar är husses barnbarn?"

Nu är de här och idag börjar de flytta hemifrån!!

Det har varit 8 intensiva veckor , men vilka (h)underbara små bäbisar jag och Panos fixade. De är mångsidiga och kan mycket.

Sjunga högt högt på morgonen , göra fina konstverk av mattens skor och ladyshaver , fixar till pölar stora som en ocean ,de kan dansa vatenbalett i vattenskålen, bajjhögar som skulle göra en björn avundsjuk och framförallt så kan de mysa!

Igår var de hos vetrinären och fick veta att de var jätte fina och att Itzys kulor?? var där de skulle , han passade även på att visa hur man gör ett riktigt avgrundsvrål när han fick ett chip i nacken....Bitzy var cool , klart hon kom ju först och är mer världsvan än de andra två , hon  Teeny passade  på att smaka på både vetrinären , stetoskåpet och sprutorna. Vetrinärtanten blev impad och sa att det var en fruktansvärt kaxig lite söt tjej. Det visste vi ju redan.

Idag så flyttar vår lilla Bitzy hemifrån ,ut i vida världen alldeles själv. Men vi tror att det kommer gå jätte bra för den damen vet vad hon vill. Upp till Jukkasjärvi ska hon , där finns det ett ishotell , jag tror att hon ska ta över driften på det!!!

Vilka veckor , vilken resa....... Nu tar vi semester!!











Bonusbild...... Deras egen fina installation




Kommentarer
Postat av: Panos

Åh så fort tiden går !! Redan flytta hemifrån ! Glöm inte att ge min mailadress och hemsida till Lappflicka så hon kan höra av sig och skicka massa bilder !!! Snart ses vi . Svensexa blir det idag , jag hörde nåt om öl köp ....

2010-07-30 @ 09:28:34
Postat av: Jeanette och Dino

Alltså... (fnissar) När jag först tittade lite snabbt på bilden med skon... så hum... trodde jag att det var en sexleksak... hahaha!!!!

2010-08-07 @ 19:58:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0