Men Smilla kissa nu.....

Skynda dig på att kissa nu Smilla... Smilla nu måste du kissa!! Så tjatade matten på när vi var ute på prommis nyss. Hon mumlade det maniskt samtidigt som hon muttrade om att snoret förvandlats till istappar i hennes näsa.. Det är visst - 30 grader här , vad de nu menar med det!!

Ont i fötterna får man i alla fall.... Och jag tänkte då fasen inte kissa i första taget , inte efter gårdagens förnedring.

I går fick jag ont i två tassar, lagom som jag skulle huka mig ner och lätta på trycket. Nu har jag lärt mig att man inte ska försöka lyfta upp båda tassarna samtidigt.... För gör man det så faller man handlöst ner i snön och rullar runt och ser lika graciös ut som en gravid flodhäst!!!

Och inte blir det bättre av att mattenjäklen brister ut i högt och vääääääääldigt hånfullt skatt!! Det är nog fan bra tur att skatan inte har några barn!!

Så gissa hur sugen man blir på att pinka då!!??

Och förresten , jag tycker hon borde trycka ner muffen i snön själv , så får hon fan se hur kallt det är!

Kommentarer
Postat av: malte o snokas

glasnost på er! vi tycker ni va så söta så vi snodde två bilder på dig o syrran o la på vår blogg. Taskigt av matten att skratta, det är ingen lek att kissa i -30 grader!

slafspussar (varma)

2010-01-07 @ 20:03:41
Postat av: uljas o company

Ja du , lättare för oss grabbar , bara snabbt lyfta på ett ben ...men vår tant går också o tjatar..gå o bajsa nu , snälla bajsa ...Vem kan skita på kommando ?? Idag har vi bara 22 minus grader........... kram på er tjejer

2010-01-08 @ 06:56:06
URL: http://lappisarna.dinstudio.se
Postat av: i-b

man ska inte ,säga dumma saker om den hand som föder en,,,,,pissa fort ,så kommer du fort in!

2010-01-08 @ 19:21:06
Postat av: Husse

Du kissar alltid så duktigt när husse tar ut dig på morgonen..



Husses flicka? Naturligtvis :-)

2010-01-09 @ 11:05:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0