Den norrländska präriens gudinna

Thats me!!!


Kommentarer
Postat av: Mikko

"hånglas lite till om nått år eller så" Fnys. Vad har du för matte? Vad har hon för syn på kärlek?

Jag vill inte bara "hånglas lite", jag vill att vi satsar på det här. På riktigt.

Tänk Smilla, du kunde få lämna ghettot, och komma hit. Till mej. Jag kunde visa dig den riktiga världen.Vi kunde ge oss av på små walkabouts i naturen, jaga lite björnar om andan faller på och sånt.

Och så blir det så här. Jag förstår inte varför du lyssnar på din matte...



2010-02-24 @ 06:07:25
Postat av: Smilla

Mikko gubben , jag hörde att matten pratade om att det var dax att försöka planera in en Arjeplog resa nu snart. Vi kanske ses tidigare än du tror!!

2010-02-24 @ 06:43:47
Postat av: Uljas o company

Huuuuuuuuu du e så snygg !!!

2010-02-24 @ 11:03:54
URL: http://lappisarna.dinstudio
Postat av: Wille

Hallo tjejen ! Snygg bild på dig. Jag såg din solhälsning något inlägg längre ner. Hur gör man ? Jag har också haft en härlig vinterdag idag och jag såg att även Bamse och Valle haft det !

2010-02-24 @ 18:46:54
URL: http://willebus.bloggagratis.se
Postat av: moster emma

jag har hittat din man har pa bali!! Han r ganska liten, har taxben, frambenen kortare an bakbenen, han har lite langharig och ser ut som en kosrning mellan tax/bordercollie och tusen andra raser, jag tror ni skulle fa jattefina valpar!!!!

2010-02-25 @ 06:47:14
Postat av: Smilla

Kära Moster Emma!!



Tack för din omtanke , det låter som en rätt trevlig kille!! Men jag är väldigt lessen över att meddela att matten (din stora syster) vägrar betala min biljett till Bali. Och min veckopeng är slut så jag har inte råd att köpa någon själv!!!

2010-02-25 @ 08:31:35
Postat av: Cathrine

Matten lyckades verkligen fånga din bästa sida på bild. Bedårande!

2010-03-06 @ 21:46:11
URL: http://bayliezochniilaz.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0