Vilket djävla hundliv!!!

Jag är sur , eller kanske mer förbannad.... Vilken jäkla familj man bor i!!!!

Det hela började med att syrran försvann iväg på kollo i onsdags , ja det var väl inget speciellt med det.. Kul för henne lixom. Kom lite rapportet om "leverpastejsmackefrosseri"

Men det som hände sen....... Jag är mållös!!!

Hussen,jag och kottarna skuttade in i bilen och for till Lilla Anna på Fredagen. Det var då det hemska inträffade , hussen och jag klev in på trimmet. Och där glömmer han mig!!! FATTA!! HAN GLÖMMER MIG!!!!

Och sen så SNOR ,STJÄL  Lilla Anna mig , en ren kidnappning!!! Ja , det var vad jag trodde.... Fick rätt snart veta att matte , husse och kottarna hade dragit till Arjeplog UTAN mig!!

Så Här fick jag traska runt i Luleå med döskalletrosor och 2 pudlar , vilken förnedring!!!

Nu har de kommit hem igen och ordningen är återställd... Kottarna har kvittrat om att de varit ute på äventyr med Mikko , han har visat dem hur man överlever i vildmarken genom att äta ren och älgskit!! Dom har varit vakthundar och försökt skrämma bort inkäktande hundar från gården , gick väl rätt bra tills dom hundarna lyckades avancera fram till ytterdörren. Men då hittade kottarna på annat istället....

De har blivit bortskämda med massor av god mat..

Matten har suttit och hängt i en badtunna med spidemanmössa och en GT (det är iofs inget jag är avis på), dom har ätit massor av god mat , hängt i grillkåtan och myst! Men så fruktansvärt orättvist livet är , hur kunde de bara lämna mig kvar???  Jag är ju "The Number One" i den här familjen.. Och som det inte är nog med att de struntade i mig den här helgen , när jag väl fick komma hem igen så blir jag placerad bakom galler , och inatt så fick jag och syrran sova i vardagsrummet!!

Matten mumlar nått om att min son tycker jag luktar för gott.... Det är väl förbannat klart att jag luktar gott , jag luktar jämt gott....

Men de ska få fan för det här..... Tro mig!!!

Kottarna har delat med sig av lite bilder från helgen.... Och eftersom jag inte är bitter så ska jag naturligtvis lägga in dem i MIN blogg!!




Korvmacks ätning inne i grillkåtan.... Det var sääääkert en otäck macka!!


Izze önskar sig en skoter i julklapp!!



Nån utsiktsbild som matten tyckte var fin!!!

JA JA , DE SKA FÅ IGEN .....JAG SKA BAJJA PÅ DERAS JULKLAPPAR!!!!!

På tal om bajja så hörde jag att kottarna förvandlats till gödselspridare när de var i Arjeplog.. Ha ha ha , så går det när morsan inte får fälja med och håll koll på dem!!


Kommentarer
Postat av: Noki, prinsessan av Mariehem

Stackars dig! Vilken familj du hamnat i, lider verkligen med dig! Vilka svikare! Min matte tycker jag är konstig, för jag har som hoppat över det där med att lukta gott. Tycker pojkarna blir så svamliga, så jag struntade i det den här gången. Jag har ett hett tips på hämnd! Kissa i husses tofflor & bit sönder mattes varmaste vantar! Det har jag gjort, och jag garanterar att de blev sura!!!

2010-12-13 @ 11:09:31
Postat av: panos

Stackars dig älskling....skickar ett hjärta till dig på mailen puss

2010-12-13 @ 13:57:43
URL: http://lappisarna.dinstudio.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0