2010

Ja det var året då det hände mycket och stora grejjer!!

Jag åkte på besök till Arvika , träffade en prins!!


Blev på smällen...


Förlovade mig...



Sen plötsligt så ploppade de bara ut..... Björnligan!!!




Stora dottern tog sitt pick och pack och drog till Jukkasjärvi
Och där har vi har hört att hon trivs och mår bra !


Jag och familjen drog på semester , höll på att inte komma iväg för husses turbo ville inte leva längre...
Men iväg kom vi och semestern avslutades med ett sommarbröllop i Arvika


Resten av tiden har gått åt att uppfostra kottarna. Nu har jag dock lämnat över det mesta ansvaret till Matten och hussen..

Men jag tycker att jag lyckats bra... Izze äter tex grönsaker , att skålen sen råkar stå på soffbordet är en mindre bagatell..

Teeny är mer vild än tam.. Men matten sa ju att hon ville ha en hund med mycket motor. Förstår inte varför hon suckar så mycket nu!?

Jag önskar er alla ett Gott Slut och ett Gott Nytt År!!

Syrran hälsar att det är dax att dra på sig partyhattarna och skaka loss på de lurviga!!


Kommentarer
Postat av: sundinska

Vilket sjukt år!

Själva har vi typ inte bloggat alls nästan. Men mamma har fått fart på sin fula blogg istället...

Som nyårslöfte ska vi kräva att våra bloggar får Hjärt-Lungräddning!

Gott Nytt på er!



/Cheyenne & Tequila

2010-12-31 @ 14:05:50
URL: http://solagast.blogspot.com
Postat av: Emma

Lexie ser mindre road ut hörrö smillis :) Gott Nytt År! Jag ska väl också göra en sammanfattning av året så be matten hålla utkik! :) Kramisar!

2010-12-31 @ 15:54:59
URL: http://mirphusinha.blogg.se/
Postat av: Anonym

2010-12-31 @ 17:52:29
Postat av: Morr-Morr och Håkan

Ett riktigt GOTT NYTT ÅR till er alla

2010-12-31 @ 17:55:44
Postat av: Panos o company

Underbart år!!! Hoppas vårat nästa är blir ännu underbarare lilla Smilla !!! Saknar er alla , gör visst resten av familjen med ! Impad på grönsakerna...

2010-12-31 @ 17:58:09
URL: http://lappisarna.dinstudio.se
Postat av: Panos o company

Gott nytt år me ju

2010-12-31 @ 17:58:45
URL: http://lappisarna.dinstudio.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0