Home sweet home.....

I morse rullade min färdtjänsttaxi in på vår parkering. Och där stod matten och väntade med ett larvigt flin på läpparna. Hon jippade och viftade med armarna... Fånskåp!!

Hälsade lite för att vara snäll , sen hittade jag de mest underbara snöhögar att rulla nerför...

Dagen har ägnats åt att sussa  , när matten kom hem från jobbet så var hon så där himla fånig igen. För att göra henne lite lyckligare så började jag studsa och snurra runt runt runt samtidigt som jag försökte låta som ett marsvin.... Det gjorde att hon såg lite nöjd ut tillslut!! De är lätta att göra nöjda de där tvåbenta...

Men jag förstår inte riktigt det här , det var ett himla hallåande att jag skulle till min nya kille , men sen då??? När man väl blir så där lite pirrig då ska man hem igen!!

Men men , det funkar väl med förhållanden på distans också kanske....

Och tydligen har ett rykte även spridigt sig till matten om att jag lät som ett får när Panos och jag gosade igår , och det gjorde jag faktiskt bara för att jag ville berätta för de tvåbenta (som envisades med att vara med) att de faktiskt såg ut som ett gäng fårskallar när de stod där och kikade på oss.. Hallå , har man inte rätt till något som helst privatliv?????

Det här innebar nu att när matten kom hem så rasade hon ner på golvet och tryckte truten mot min mage och började sjunga "Bää Bää vita lamm"

Och nu kacklar hon om påsklamm , påskkycklingar och påskägg......  TÖNT!!!

Nu ska jag återgå till min skönhetssömn och drömma om min prins!!!

Det finns en fin bild på oss här http://www.lappisarna.dinstudio.se/diary_4.html  Jag tror faktiskt han kommer att fria vilken dag som helst....

Kommentarer
Postat av: Panos

Åh min Smilla..du åkte så snart tillbaka , men jag lovar att vi ska ses i sommar !!! Saknar dig sååååå ! Fårskallarna kunde ju inte lämna oss ensamma en sekund , så förbannat nyfikna ! Inte lätt att fria då , det tar vi när vi kan få en sekund för själva , nos puss o kram på dig !

2010-04-08 @ 18:26:53
URL: http://lappisarna.dinstudio.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0