What a man.........

My man gives real loving that's why I call him Killer
He's not a wham-bam-thank-you-ma'am, he's a thriller
He takes his time and does everything right
Knocks me out with one shot for the rest of the night
He's a real smooth brother, never in a rush
And he gives me goose pimples with every single touch
Spends quality time with his kids when he can
Secure in his manhood cuz he's a real man
A lover and a fighter and he'll knock a knucker out
Don't take him for a sucker cuz that's not what he's about
Every time I need him, he always got my back
Never disrespectful cuz his mama taught him that

What a man, what a man, what a man
What a mighty good man
What a man, what a man, what a man
What a mighty good man
What a man, what a man, what a man
What a mighty good man
What a man, what a man, what a man
What a mighty good man



http://www.skarjaks.com/hundar/mikko.html

Kommentarer
Postat av: Brevet från Mikko

Hejsan matte, som om mej tyckte

Här é brev från din älsklingsjycke

De é tufft att va hos Smilla

Här händer grejer som du inte skulle gilla



Cocker spanieln, hon har farit

Hon blir aldrig vad hon har varit

För en pudel kom och tog hon

Jag tror att Smilla, hon satt och log hon



Här finns inget gott att äta

Bara regn och rusk och väta

Ingen kliar mej i pälsen

Och jag måste akta mej för tåg på rälsen



Jag är inte rädd för Smilla

Men hon fattar lite illa

Jag tycker kärlek är nåt viktigt

Ska det göras, ska det göras riktigt



Så jag väntar, till rätta dagen

Sen får hon valpar uti magen

Men vid baracken som vi bor i

Finns ingen hundgård att hitta ro i



Detta måste fixas genast

Och du förresten, tack för senast

Jag kommer hem så fort jag kan sen

Nu ska vi ut och bränna grannbaracken



2009-10-27 @ 13:52:51
Postat av: Uljas o company

Ni är för sköna !!!!

2009-10-27 @ 16:37:27
URL: http://lappisarna.dinstudio.se
Postat av: Gaija och Zena

JUBLAR



Vi vill också ha sånna poetiska pojkvänner!

2009-10-27 @ 17:23:05
Postat av: Kabby

Jag väntar nog lite med att överföra pengarna...

2009-10-28 @ 00:00:33
URL: http://kabbysblog.blogspot.com/
Postat av: Ronja

Hej!

Undrar bara hur Mikko har det i stan, jag själv har det skönt ute på landet.

Matte hälsar att Mikko inte heter Micko utan Mikko:)!

2009-10-29 @ 09:16:33
URL: http://www.skarjaks.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0