Kickifestis

skvalpade matten i sig en halv i Lördags.... Sen blev hon himla lattjo , ska inte nämna alla detaljer här men hon har ett himla humör min matte och vilka ord hon kan!!
Sista nattkissningen åkte hon pulka på rumpan ner för en backe.. Tur att det var mörk så ingen såg oss. På Söndagen blev hon arg på grannen som spelade hög musik på ett konstigt språk.Han ser rolig ut, ibland har han på sig vit klänning fast han är en kille.

Nu vet vi iaf att man kan använda en golvmopp till mer än att torka golvet.. Man kan slå med skaftet i taket samtidigt som man skriker fula ord.

Resten av dagen så låg matten i soffan och var matt i, pälsen sa hon.... Vilken djävla päls????

Kommentarer
Postat av: Malin

Asgarv - så klockrent :D

2009-11-30 @ 10:58:47
URL: http://heffaklumpens.wordpress.com/
Postat av: Nemi

Er matte vet ju hur man roar sig, pulka är ju jätteroligt! Det brukar jag också ofta göra bara det är lite fjun på backen. Då får husse eller matte dra runt på mig där jag kanar runt och har skoj.

2009-11-30 @ 13:44:53
Postat av: Ville

Hahahaha...min matte kan åxå svepa såna "Kickifestisar" och få ont i pälsen....

Tur tror jag att eran matte har er som kan hålla lite koll på henne...

Hur gå¨r det med valp anskaffningen ??? Kanske jag ska hjälpa till ???

Nospuss

2009-11-30 @ 13:51:32
URL: http://marno.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0