Äventyr på G

Vi ska åka iväg på äventyr i morgon. Sent på natten ska vi åka sa husse.
Vi ska till Furuvik ,där finns det apor!
Och det roligaste av allt är att vi ska dela stuga med min kille Kabby , hans blåsta syrra ska vara där också... Men henne funderar vi på att skänka till aphuset som en ny attraktion "Finsk bimbo apa"

Matte ska på möte , dricka vin och grilla antagligen kommer hon börja sjunga och sen ramla av en stol. Sen var det visst agilitytävling också. Det kan ju bli kul , om matten är på G efter vinpimplandet förståss!!

På Söndagen ska jag och husse springa runt i en ring och vara snygga.... Ha ha ha , undrar just hur han tänkt  klara av det. Själv är man ju en naturligt skönhet.
Men jag tycker att det är rätt taskigt av dem att anmäla mig till en skönhetstävling när min svans förtillfället har tappat all underull!!  Vilken förnedring! Matten sa att när vi endå åkt så långt så kunde vi lika gärna göra bort oss i ringen både jag och husse!
KÄRRING!!!

Nu ska jag gå och göra lite pedikyr!

Kommentarer
Postat av: Uljas o company

Hihi med eller utan svans bruden e du lika snygg , min svans är också alldeles väck..men jag har tur , ingen ring för mig denna helg , bara Azlan.

Tillbringa nu inte hela helgen med Kabby , hans syrra kan va i vägen , vi är bara grabbar i vår vagn.. Välkommen !

2009-05-20 @ 15:11:55
URL: http://lappisarnadinstudio.se
Postat av: Sigge Svamphund

Så klart kommer du att sopa banan med konkurrenterna!

Du är SNYGGAST!!!!!!!!!

2009-05-20 @ 18:59:18
URL: http://svamphunden.bloggagratis.se
Postat av: Jeanette och Dino

Du är välkommen till vår stuga med!♥♥♥

2009-05-20 @ 19:34:51
Postat av: Zena

Alltså ska du också ställas ut? Min mamma har tränat mig. så nu vet ajg att ajg måste spreta med benen och titta på handen en stund. Det kallas att vara vacker tydligen. min mamma och jag har då ingen aning om hur det kommer att gå. Jag har ju en fluyffrig svans.. emn jag har inget underhull säger mamma. Hmmm... Underull och underhull ... Nåja. Vi ska ha kul. Och jag lovar att skälla ut alla hundar som är fulare än dig och mig Smilla! =O) Vi är polers du och jag Smilla. Vackra polers! =O)Gaija är bara avis hon...

2009-05-20 @ 23:22:13
URL: http://gaijasblog.webblogg.se/teamvirrig/
Postat av: Kabby

Syrran är tyvärr pigg igen så någon lugn mysstund i stugan kommer vi nog inte att få innan vi lämnat av henne i aphuset. Fast med tanke på hennes puckel och nuvarande pälsras så kanske vi ska lämna henne bland kamelerna eller skabbrävarna istället.

PS Akta dig för de äckliga fästingj**larna som finns här, matten har redan tagit en på mig!

2009-05-21 @ 11:05:59
Postat av: i-b

om nu inte din stolta lekamen visas snyggt,då har du husse att skylla på,men det vet du ju om ;)))

ha en trevlig helg,och passa på och kolla snygga boys,finns ju inte så många här upptill,,,,

2009-05-21 @ 18:49:48
URL: http://www..chinflickorna.se
Postat av: Ville

Vaddå tappat underull i svansen...allt pryder en skönhet stumpan och du kommer att klara dig galant..

Det ska bli spännande att se bilder på dig från ringen men framförallt när ni trycker in Kabbys syrra i apburen....

Hoppas allt går bra och att matten inte faller så högt från stolen ;) och att hussen sköter sig i ringen, muta honom med något gott som dom gör med oss ;)

2009-05-22 @ 07:29:12
URL: http://marno.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0