Det är lite synd om

Syrran!!

Hussen började leka med hennes päls i går med en så rakmaskin. Jag gick och gömde mig direkt när den kom fram , för man vet ju aldrig. Men syrran det lilla spånet gick i fällan efter löften om något gott.

Problemet just nu är att husse klippte bara en liten del av syrran , så just nu är hon inte direkt snygg alls , hon ser rent konstig ut!!
Matten förbjöd mig att ta kort och lägga ut här , det fick vara någon måtta på förnedringen sa hon. Om inte det här fixas under dagen så lär det bli rastningar endast efter mörkrets inbrott för somliga!!

Matten detoxar och husse fuskar , han smaskar i sig kaffe och socker så det står det härliga till!! I går innan matten stack till jobbet så gömde hon hans espressokaffe , sen lekte de "hitta kaffet" i telefonen... Det såg rätt kul ut när husse stapplade runt i hallen med rödsprängda koffein begärs ögon och frågade om det brändes!!

Idag har husse gömt kaffet så matte inte kan gömma det...... Så då gömde hon den där lilla mockafjängen man ska lägga kaffepulvret i!!

Min matte är så jävla rolig!!

Förresten så fyller Kabbys (min snygga kille) matte 39 år idag  http://kabbysblog.blogspot.com/   , enligt min matte så har Kabbymaten ett år närmare ett stort förfall än vad matten har.... Spännande! Stort grattis från oss iaf.....

/ Smilla - oklippt men borstad

Kommentarer
Postat av: uljas o company

Hm skulle våran tant inte få sitt kaffe på morgonen ..ja du skulle vi få emigrera !

2009-03-06 @ 06:17:14
URL: http://lappisarna.dinstudio.se
Postat av: Lappe & Mitzi

Vi håller med dig Smilla.

Din matte är skitrolig! Grattis till mattes kåmpis.

Psst, våran matte viskade att det vankas födelsedag för en annan på måndag. :-)

2009-03-06 @ 07:36:47
Postat av: imse

din matte är en hårding, skulle inte husse få kaffe här så skulle han gå under, Det ska dessutom vara minst 4 sockerbitar i en kopp.

2009-03-06 @ 08:03:43
URL: http://www.123minsida.se/winja
Postat av: Lennart

VAAAR ÄR DEEEEN??????!!!!!

2009-03-06 @ 11:46:25
Postat av: Smilla

Om ni undrar vem denna Lennart är som skriker i min blogg , så är det bara hussen!!!!!

2009-03-06 @ 12:13:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0