Tyngdlagen är ur

balans , rädda sig den som kan!!!!

Matten har återuppstått från influensan och givit sig av till jobbet!! Dock tror vi inte att det var en så bra ide egentligen  , men det är inte så lätt att få fram sina åsikter i det här huset just nu. Både jag och min hårt arbetande väninna Florence försökte berätta för henne i morse när hon steg ur sängen med feberruffsigt hår , blodsprängda ögon , orakade ben och en andedräkt  som kunde ha väkt husse eller som Florence sa "Worth dying for"

Men som sagt vi hade ingen talan , vi skulle tydligen bara sluta svansa runt och gå och lägga oss ögonaböj! Och efter det utbrottet hon fick igår så var det säkrast att lyda.

Hon pratade med morrmorr i feletonen , då våra nya grannar bestämde sig för att det var dax att börja borra i väggen igen , det hade de visst bestämt sig för att de skulle göra hela dagen tydligen, För de hade börjat tidigt på morgonen sen höll de på så med lite pauser av olika längder hela dagen. Matten såg mer och mer ansträngd ut

Men då grannarna började borra i väggen igen så brast det för matten. Hon sa massor av ord som jag inte visste att hon kunde , och jag visste inte att hon kunde säga dom orden så snabbt heller. Det visste inte hussen heller , han satt och gapade som en guldfisk i soffan.

Det matten sa ska jag inte nämna här , jag tror att det skulle räknas som hets mot folkgrupp!! Men jag är mkt övertygad om att det lär dröjja länge länge innan det serveras Tom Kha Gai och liknande rätter hos oss igen.... Hon är rätt långsint min matte.

Kommentarer
Postat av: Pikke

Här hemma har matte börjat med massa grönsaker igen och hon kom hem med massa saker i en påse som är "nyttigt". Ja lite onyttigt var där oxå till "husse" tydligen. Jag är något besviken för jag och mina brödrar fick varsin smakbit från diskbänken och då var det ENBART tomat vi fick.....bah jag åt det för att äta men va fan....TOMAT!!!! Jaja,,,,husse äter i alla fall fett och kött och sådant så där kan man kanske sätta sina förhoppningar lite mer!! Säg till din matte att när jag är kyler så brukar jag stoppa nosen i snö och frusta..det är kul för då hänger snoret och så fastnar det snö så man kan slicka snön sen med snoret från nosen!!! vift på svansen Puss smillis...me liiiikeeeee......

2009-01-12 @ 20:10:00
URL: http://pikke.se
Postat av: Pikke

Här hemma har matte börjat med massa grönsaker igen och hon kom hem med massa saker i en påse som är "nyttigt". Ja lite onyttigt var där oxå till "husse" tydligen. Jag är något besviken för jag och mina brödrar fick varsin smakbit från diskbänken och då var det ENBART tomat vi fick.....bah jag åt det för att äta men va fan....TOMAT!!!! Jaja,,,,husse äter i alla fall fett och kött och sådant så där kan man kanske sätta sina förhoppningar lite mer!! Säg till din matte att när jag är kyler så brukar jag stoppa nosen i snö och frusta..det är kul för då hänger snoret och så fastnar det snö så man kan slicka snön sen med snoret från nosen!!! vift på svansen Puss smillis...me liiiikeeeee......

2009-01-12 @ 20:10:58
URL: http://pikke.se
Postat av: Pikke

Här hemma har matte börjat med massa grönsaker igen och hon kom hem med massa saker i en påse som är "nyttigt". Ja lite onyttigt var där oxå till "husse" tydligen. Jag är något besviken för jag och mina brödrar fick varsin smakbit från diskbänken och då var det ENBART tomat vi fick.....bah jag åt det för att äta men va fan....TOMAT!!!! Jaja,,,,husse äter i alla fall fett och kött och sådant så där kan man kanske sätta sina förhoppningar lite mer!! Säg till din matte att när jag är kyler så brukar jag stoppa nosen i snö och frusta..det är kul för då hänger snoret och så fastnar det snö så man kan slicka snön sen med snoret från nosen!!! vift på svansen Puss smillis...me liiiikeeeee......

2009-01-12 @ 20:11:43
URL: http://pikke.se
Postat av: Pikke

Här hemma har matte börjat med massa grönsaker igen och hon kom hem med massa saker i en påse som är "nyttigt". Ja lite onyttigt var där oxå till "husse" tydligen. Jag är något besviken för jag och mina brödrar fick varsin smakbit från diskbänken och då var det ENBART tomat vi fick.....bah jag åt det för att äta men va fan....TOMAT!!!! Jaja,,,,husse äter i alla fall fett och kött och sådant så där kan man kanske sätta sina förhoppningar lite mer!! Säg till din matte att när jag är kyler så brukar jag stoppa nosen i snö och frusta..det är kul för då hänger snoret och så fastnar det snö så man kan slicka snön sen med snoret från nosen!!! vift på svansen Puss smillis...me liiiikeeeee......

2009-01-12 @ 20:12:20
URL: http://pikke.se
Postat av: Pikke

Här hemma har matte börjat med massa grönsaker igen och hon kom hem med massa saker i en påse som är "nyttigt". Ja lite onyttigt var där oxå till "husse" tydligen. Jag är något besviken för jag och mina brödrar fick varsin smakbit från diskbänken och då var det ENBART tomat vi fick.....bah jag åt det för att äta men va fan....TOMAT!!!! Jaja,,,,husse äter i alla fall fett och kött och sådant så där kan man kanske sätta sina förhoppningar lite mer!! Säg till din matte att när jag är kyler så brukar jag stoppa nosen i snö och frusta..det är kul för då hänger snoret och så fastnar det snö så man kan slicka snön sen med snoret från nosen!!! vift på svansen Puss smillis...me liiiikeeeee......

2009-01-12 @ 20:12:55
URL: http://pikke.se
Postat av: Smilla

Tänk vad du kan skriva mång ord och många gånger Pikke!!

2009-01-12 @ 22:16:03
Postat av: Pikke

Oj då...va fan jag är ju hund!!!! muttrar något om ha för stora tassar för tangentbordet

2009-01-12 @ 22:18:33
URL: http://pikke.se
Postat av: i-b

heheh nån som fastnat på tangenten,,,

smilla nu sätter jag in dig på mina länkar så du vet,och kom ihåg,det bara för att du är du!!!!

2009-01-13 @ 13:45:33
URL: http://www.123minsida.se/chinflickorna

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0