Matten

har fortfarande inte klurat ut hur man ska få bilderna från kameran och sen in i datorn. Kan inte påstå att hon verkar ha ansträngt sig så mkt heller. Mitt hopp hänger nu på hussen..... Så jag kan väl lika gärna ge upp!!

För att försöka få matten att förstå att det här är viktigt så har jag , vomerat upp en rätt stor hög med små pinnar , flis , gräs och löv. I HENNES SÄNG alldeles brevid huvudkudden!!!!!  Hon muttrade ngt ohörbart ,och jag gissar på att jag inte vill veta vad hon sa heller.

Nästa taktik var att bli så söt och mysig som bara en lapptuss kan...... Funkade inte heller , hon började bara prata med larvig röst och pussa mig på nosen.

Nu ska jag gå ut och se om Kabbypojken kommer föbijoggandes snart!

Kommentarer
Postat av: i-b

sööta ögon den med brun mask har ,,så den kan seee smilla bättre ,,,

2009-01-06 @ 00:18:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0