Nu tränar vi matte

I går så tränade jag matte på att ge mig snarr. Matte hade en liten rolig platta som hon lade på golvet , och varje gång jag nuddade den med tassen så fick jag godis av matte.

Gissa om jag nuddade vid den massor , matten kvittrade som en liten glad kanariefågel och tryckte in godis i munnen på mig. Jag hoppas vi ska leka samma lek ikväll!  Hon lär sig fort vad jag tycker är kul.

Dear Friend Frank har inte hört av sig något mer , och matten säger att han nog inte kommer göra det heller. det var nog det där med puppisarna som skämde bort honom. Matten trodde mer på att det kunde vara fotot på mig själv som jag skickade med... Jag tror att hade hon bara gett 17 i att skriva dit "pilutta dig"  så hade det inte varit någon fara!


Kommentarer
Postat av: i-b

ja din matte hon kan kvittra hon:)

det bra med såna brickor som det bara kommer ut godis ifrån,såna har vi med ,mer av dom !!

och vi får inte sitta ute på täcket för länge och sola,matte säger att vi blir kall om rumpan,,,

2009-02-26 @ 10:30:20
URL: http://www.123minsida.se/chinflickorna
Postat av: Valle Vagabond

Bravo! Man måste träna mattarna så att de inte glömmer hur de ska stoppa in godis i munnen på oss. Jag gillar också att leka så där med min matte.

2009-02-26 @ 18:40:02
URL: http://vallevagabond.bloggagratis.se/
Postat av: Elton

Min matte kan den leken också - visst är det tur vi har så lättlärda mattar? fniss

2009-02-28 @ 19:42:56
URL: http://www.tripora.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0