Lite bilder från mitt

Arjeplogs äventyr!! (och några från da crib i Luleå)


Det gick att få kontakt med omvärlden även i Arjeplog....


Molly


Kiri hade visst lite åsikter om att jag lånade hennes tuggis..


Inte underligt att vi inte "fick till det" då vi hade Molly i hasorna hela tiden!!!


Romantisk promenad nere vid vattnet


Syrran och Kiri försökte visa hur man skulle göra.... Jäkla Showoffs!!


Vi ligger och myser under bordet hemma hos mig , jag har plockat fram
alla tuggisar jag kunde hitta.. Men han var lite kräsen , ville bara ha kalvsylta!!


Soffhäng



Och så här ledsen blev Mikko när han fick reda på att han skulle åka hem dagen efter..

Min prins!!



Kommentarer
Postat av: Mikko

Shit också. Nu blir det inte kul. Jag som inte får ligga i soffan... Det är ju därför jag döljer mitt ansikte, för att inte matte ska känna igen mej...



Ni kunde väl ha skrivit: "Hunden på bilden har ingenting med texten under bilden att göra".

Det tycker jag är det minsta man kan begära. Efter allt jag har gjort för er.

2009-12-07 @ 18:28:14
Postat av: uljas o company

Men jösses Mikko , har du inte uppfostrat din tant alls ? Soffan är vår sovplats !!

2009-12-08 @ 07:12:53
URL: http://lappisarna.dinstudio.se
Postat av: malte o snoken

du o din prins är stiliga ihop!! vi tycker du har ett sånt fint litet ansikte smillan!!

men hallå va blir det för valpar o den där kiri? lovikavalpar?

slafsorama

2009-12-09 @ 08:39:31
Postat av: malte o snoken

glad lus-fia på er!!

2009-12-13 @ 10:41:26
Postat av: malte o snokas

hej snygging! nu har vi oxå fått snö! inte mkt än men smhi utlova snökaos, hurra! (not!)matte stapplar som en krum gammal gumma med broddar bakom oss när vi drar henne varvet runt ute.

e´ru på smällen än då?

slafspuss

2009-12-16 @ 12:12:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0