Fucking happy namnsdag

Idag har Beata namnsdag , i min stamtavla heter jag Gulmårans Beata. Alltså så är det här en dag som bara är min min min.

Dagen började bra.. Matten blev osamas med John Blund , så det blev en tidig morronprommis utan stress. Hemma igen så blev det frulle , lite torra kulor med ris.. Inte så att man jublade direkt.

Så det var bara att koppla på hela charmen så det slutade med en leverpastejsmacka (som matten var snäll och gav mig) , en stulen ostskiva samt en stulen skinkskiva...

Jag hoppas på mer bråk med John Blund , för det var mysigt att äta frulle

/Smilla the pickpocket

Kommentarer
Postat av: Kabby o Nemi

Vilken mysig start på dagen. Jag läser högt för lillsyrran om allt vad du ätit och snart har vi en inomhuspöl som duger till ett VM

2009-12-02 @ 10:38:24
Postat av: malte o snoken

glad jävla namnsdag då!

puss

2009-12-04 @ 21:21:59
Postat av: uljas o company

Vi funderar på att åka till er på frukost...här är det samma kulor varenda dag..

2009-12-07 @ 05:49:59
URL: http://lappisarna.dinstudio.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0