Vi ligger i hårdträning

i helgen ska vi åka och tävla igen. Matten har gett sig den på att vi ska fixa en "pinne" till i agilityklassen innan säsongen är över.

Nu är det tuffa som tider som gäller... Matten påstår att mitt midjemått ökat lite under semestern , det kan jag väl aldrig tro....

I övrigt så händer det inte så mycket av intresse att berätta... Jag återkommer nog efter helgen med en uppdatering!!

Nospussar

/Smilla -the busy dog


 Så länge så kan ni få njuta av bilden på vår fina rosifett från Knotthoppet i Boden




SIMPLY THE BEEEEEEEEST!!!

Kommentarer
Postat av: Uljas o company

Du e så fiiiner så Smilla , lycka till med pinnen , klart du fixar den om bara matte sköter sig !!!

2009-08-18 @ 07:30:20
URL: http://lappisarna.dinstudio.se
Postat av: Ingela, Tarro & Selene

Så fina ni är med rosifetten! :-) LYCKA TILL i helgen!!

2009-08-18 @ 08:57:31
URL: http://ingela1975.blogg.se/
Postat av: Kabby o Nemi

Så glada ni ser ut bägget två! Schysst av dig att låta matten vara med och fira på ett hörn och få låna rosifetten. De brukar bli så glada då...

2009-08-18 @ 09:25:42
Postat av: Emma o Sigge

Kanske träning imorgon? Ska ru me? :)

Jag vill också ha en sån där fin rosifett... jag har bara en miniminimini men den är söt!

2009-08-18 @ 10:17:01
URL: http://penntrollet.blogg.se/
Postat av: malte o snoki

hihihi ser ut som ni skrattar båda två, ni är för goa! lycka till med träningen! tror inte på det där med att ni lagt ut fast våran matte börjar likna en tunna så smått förstås...

slafspussar

2009-08-19 @ 13:21:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0