Reclaim the bed

Det är vad jag har gjort!! Och med all rätt!!!
Hjälpte matten att fixa 16.657 steg.
Var även tvungen att hjälpa hussen som låg i soffan och var deppig över sina knappa 9000 steg. Jag fick pedagogiskt förklara för honom att stegräknaren inte registrerar steg när man sover.....

Så nu har jag all rätt i världen att ligga i sängen...  Tänkte bädda lite ,men orkade bara kraffsa upp men orkade inte mer.. De kan behålla sina jäkla vita lakan!! Tog hussens säng... Han har ju gått minst steg så han är inte lika trött som matte!



Bättre med kuddar.... Ser ni hur härligt dammig jag är oxå.... Husse kommer sova som en prins inatt!!!

Kommentarer
Postat av: Gaija och Zena.

Vi ligger alltid på pappas sida av sängen nä ahn är borta. Då är det glada dagar minsann! Zena snor alltid hans kuddar och ligger på dom. Så ajg ahr gett tillbak me att "stjärta" på pappas täcke. Ni vet... ett avtryck från där bak... Man jag har inte sagt ngt så nu får vi väl se hur fort han somnar? Mammas sida är helt hår, sand och stjärtfri däremot. Men vi ligger gärna och gosar med henne. Hon är rätt kramgo och mjuk våran mamma!



Vaddå stegräknare? Vi har ju fyra fötter så då måste ju vi gå dubbelt så mycket? Eller?





2009-05-01 @ 23:42:28
URL: http://gaijasblog.webblogg.se/teamvirrig/
Postat av: i-b

men då kan ju husse gå kvälls prommisen ;)))) så han får fler steg!

2009-05-02 @ 16:53:15
URL: http://www..chinflickorna.se
Postat av: malte o snoki

husse ska va glad att få dela säng med nåt så puffigt o fluffigt som du!

2009-05-04 @ 08:43:53
Postat av: Ville

Åhhhhh jag tror jag får vårkänslor ....det pirrar i hela min finska lapphundskropp när jag ser dig sötnos.

Ska vi fixa småttingar ihop du och jag kanske "flirtar vilt"

Min matte larvar sig också med stegräknare men hon säger att den räknar fel hela tiden "för lite" tydligen...men står man stilla och tittar på mig när jag springer räknar den ju inte ...så dumma dom tvåbenta kan vara ibland.

Puss på dig gullet!!

2009-05-04 @ 09:42:39
URL: http://marno.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0