I går

så började mattes och husses stegtävling. Okej att deras jobb anmält sig till något sånt. Men det var ingen som sa att syrran och jag räknades in i det hela!! Nu har vi gått så våra små tassar värker... Som straff passade jag på att rulla mig när vi var ute vid det stora fältet.... Det var helt sankt och fullt med klaffsigt vatten.

Sen lyckades jag ta mig in i sovrummet där det numera råder hundförbud. Det var något om en sandbläster i sängen och att matte har bytt till nya vita sängkläder!!

Men jag tog mig in , släpade med mig syrran oxå.. Syrran fick ta husses halva och jag tog mattes... Hon hade varit smert tyckte hon... Lagt en rödfleeecefilt över sitt nya fina vita täckte!! Onödigt dekortjaffs anser jag. Så jag passade på att bädda om i hennes säng lite grann!!

Nu är det bara en tidsfråga innan vi övertagit sängen igen.

Såg att hon i morse gjort samma tappra försök med fleccefilten.... Ja ja , hon ska fasen få se..... Dont mess with the dog!!
Kan husse jäveln få ligga i sängen så kan väl vi!!!??? Ska skicka in syrran för att reka lite..... Man ska alltid se till att man har lite pålitligt fotfolk omkring sig!!



Syrran på mattes fleecefilt!

Kommentarer
Postat av: Uljas o company

Hi hi klart ni ska ha sängen !!!!

2009-04-29 @ 06:25:59
URL: http://lappisarnadinstudio.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0