Tattarfamiljen

Vi är en frilufts älskande familj!!! Eller matte och husse tror att vi är det.

En gång fick de för sig om att de skulle tälta. Vi skulle på stort skönhetsjippo , natuligtvis var det för min skull. Matte försökte boka stuga , men det gick lixom åt helvete!!

Då matte är född optimist så konstaterade hon att utställningen var på sommaren och att det borde vara helt ok att tälta då. Istället planderades det för inköp av nytt tält. Ett nytt STORT tält.

Optimisten matte väntade med inköp till s det var dax att åka , då var de STORA tälten slut!! Optimisten matte sa då att det var inga problem för hon hade ett kupoltält.

När vi kom fram till den stora skönhetstävlingen så regnade det och det var jätte kallt. Men optimisten matte hade ju löst det här med regnet också....

Vi skulle bo så här


Det gjorde vi en natt , sen grät Optimisten matte och ville åka hem....

Numera är de bättre förberedda , för vi har köpt ett hus på hjul.

Jag trodde meningen var att vi bara skulle bo där när jag skulle åka iväg på snygg tävlingar. "Big misstake" kan jag säga!!! Rätt som det är så packar vi ihop oss i den lilla lådan och tillbringar en helg på ngt konstigt ställe.

Lexie tycker att det är skit lattjo , jag föredrar dock liiiiiite bättre komfort!

Bäst var nog när vi var på en annan snyggtävling och delade hus med Kabby och Nemi , det bästa den gången var nog att Lexie inte var med , hon stjäl så mkt uppmärksamhet hela tiden!


Kommentarer
Postat av: Lappe

Den här bloggen åkte självklart upp i favoritmappen!!!

2008-11-23 @ 19:07:29
Postat av: Kabby

Jaaa, det var tider det. När både du och syrran luktade så där gott (fast du liktade godare och hade snyggare trosor!) och jag var jättestilig på snyggtävlingen. Visst såg du hur stolt och snyggt jag bar svansen då du kom för att titta på bara mig!

2008-11-23 @ 22:27:59
Postat av: Nemi

Ja det var kul! Min H&M säger att jag inte får bo mer med dig för du lär mig så fula, jättebra enligt mig, ord hela tiden!

2008-11-23 @ 22:29:42
Postat av: Smilla

Kabby du vet väl att du är min hemliga kärlek?? Fast säg inget till någon för då kan jag bli blyg



Nemi jag kan lära dig massor av mer bra ord!! Jag är bra på såna

2008-11-23 @ 23:12:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0