Hunden som kan tala med människor

Yes box , det är jag det!  Jag kan manipulera er och linda er runt min min tass. Jag har testat olika metoder under åren , men kommit fram till att direkt kontakt är det som funkar bäst på er.

Försökte länge länge med telepati , det gick inte så bra om jag ska vara ärlig. Matten var den som var mest mottaglig , hussen var ett hopplöst fall. Hon vaknade faktiskt för det mesta , men hon skyllde på att det berode på min morgonsura andedräkt

För att matten och hussen verkligen skulle förstå konsekvenserna av att inte lyssna på mig , så såg jag alltid till att äta ngt mindre lämpligt så att magen blev lite ur form. Jag menar misslyckades de att höra mig telepatisk väg så skulle de f'n straffas också. det hela brukade sluta med att matten sprang omkring och skrek " jag spyr , jag spyr  , jag spyr"  Sen rusade hon ut med mig och hussen kröp omkring och städade golvet.

Sen försökte ett tag att kommunicera med dem via skrift..... Matten blev inte det minsta imponerad , jag tror det beror på att hon med största sanorlikhet är analfabet. Och varför det blev sånt himla kackel om att man inte fick ha pennor i sängen fattar jag inte heller... Matte brukar ju för f*n ligga i sängen och låssas lösa korsord


Kommentarer
Postat av: Eja, Devil & Jagge

hehehe ja du tussen...



du har det inte lätt!!!



Vi har så ofta försökt få vår matte att förstå, men utan resultat...



ska kanske ta till dina knep, så de lär sig

2008-11-24 @ 10:59:24
URL: http://www.schaferpower.schaferpower.se
Postat av: Elton

Duktig du är Smilla!

Jag är ju inte så gammal och har inte riktigt kommit på hur jag ska prata med dom tvåbenta i familjen. Har provat med pip och pussar men dom är lite trögfattade. Ska försöka med dina varianter och se om dom förstår bättre ler

Ha det bra i snön önskar

vi i Småland som just nu har lite snöfall faktiskt....

2008-11-24 @ 11:04:11
URL: http://www.tripora.se
Postat av: LindaLu

svar: Tack! Vi får hoppas att matte sätter igång med pysslet snart.

.

Hahahaha!!!! Dagens storskratt. Jag tycker fö att du är riktigt bra på skrivstil

2008-11-24 @ 22:57:18
URL: http://lindalu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0