Snart kommer tomtef*n

Jag är inte orolig , jag har varit snäll hela året!!

Just nu är vi hos min "mormor" eller vad man ska kalla henne , hon verkar iaf inte vara lika luden som jag. Alltså , ni ska bara veta hur svårt det är att knappra på en laptop..... Ha ha  , jag är en lapp-top!!!

På tal om tomten  , vi såg honom idag, Han satt utanför en liten butik i samhälle , där jag nästan hörde banjomusik!! Han hade långt tomteskägg , grön jacka och drack folköl!! Jag kanske borde vara orolig??!!!

Jag lever och frodas , så nu vet ni!!!

Kommentarer
Postat av: Diinies

Vad skönt att höra att den där skäggiga gubben är hos dig nu!!! Jag såg honom här i centrum med öl och ett dragspel för ett tag sedan. Tomten är jag inte så förtjust i men människo-maten (som de snålar med) och de där paketen som luktar gott!!! Mums.

God jul och lycka till med Tomten!

2008-12-23 @ 01:56:05
URL: http://www.diinies.doggyblogg.se
Postat av: Elton

Hoppas du får en härlig jul med många paket!

Fick provsmaka skinkan i går och den vill jag ha som mat hela julen!! Fast det verkar inte som min matte tänker i samma banor :(

2008-12-24 @ 10:33:11
URL: http://www.tripora.se
Postat av: pikke

GOD JUL BABY!!! Här har man hållt på med papper och roliga snöre...fattar inte vad folk sysslar med men matten lever hitler i köket just nu...jaja....är väl nervöst sammanbrott på G...får väl ta och hjälpa henne lite med va fan det är nu hon gör med papper och tejp!!! Kram och Pussa "bitchen" från mig och självklart din matta och hussa!!! Ciao och Merry Christmas!! // Yours forvever Pikkedick!

2008-12-24 @ 11:27:23
URL: http://pikke.se
Postat av: vovvetjejens matte hkd

matte har också varit snäll, men inte en enda julklapp har hon fått,snyfft tomten har nog glömt oss, eller tappat bort adressen, ja matte får väll vara glad att hon har sina hundflickor :o)

2008-12-28 @ 02:57:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0