Min matte den levande

väckarklockan!!!

Imorse när hussen sov som bäst slet hon upp sovrumsdörren och rusade in i sovrummet!! Och inte nog med det hon rusade in sjungandes och dansades!  Hon sjöng Waterloo samtidigt som hon slet av hussen täcket och sen frågade vad hon skulle ställa hans väckarklockan på.

Hussen klev faktiskt upp och började dansa som Björn Gustavsson!!

Nu sitter han vid sin dator och mumlar konstiga saker som "666 the number of the beast" , det måste vara Lexie han menar.

När jag blir stor ska jag bli som min matte


Kommentarer
Postat av: Maria, Zazza & Kiwi

God Jul och Gott nytt år från oss... :)

Kramar

2008-12-18 @ 23:52:42
URL: http://www.freewebs.com/zazzimar
Postat av: Elton

Jösse vilken matte du har!! Min matte har slutat sjunga för jag ylar och husse håller för öronen - hon har förstått piken fniss



En riktigt GOD JUL och ett härligt GOTT NYTT ÄR till både dig, Lexie och din matte och husse från både mig och mina två-beningar!

nos-puss

2008-12-19 @ 21:52:02
URL: http://www.tripora.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0