Livet på landet

det är vad jag vill ha!!

Jisses vilken, resa vilken tripp!! I Torsdagsnatt när matten låg utslagen i soffan och snarkade som bäst , Lexie låg och drägglade i sin "puff" och själv så sov jag en riktigt prinsess sömn. DÅ.... Kom han uppfarandes mitt i natten.. Hussen alltså. Klockan var bara 2. Jag trodde matten skulle börja grina.

Innan någon egentligen visste vad som hände så satt vi snyggt inpackad bilen!

När vi åkt i ca 3 timmar och var i Umeå , så skrek matten hjärtskärande rakt ut.... Hon hade åkt ifrån den bästaste julklappen av dem alla. den som hon kämpat med att fixa under hösten. Så nu kommer "mormor G" bli utan en jätte fin julklapp. Vi har alla bestämt att det var husses fel , eftersom han väckte oss mitt i natten!!

Efter ytterligare några mil kom vi till Sundsvall , och där bor min kille Kabby. Jag slängdr mig mot burgallret och skrek att de skulle släppa ut mig , jag försökte verkligen allt jag kunde.. Men svish så hade vi lämnat Sundsvall och min darling bakom oss!! *ylar lite lesset*

Men tillslut var vi framme i Kohagen. där möttes vi av Lapptanten , Lappe och Mitzi. Lappe sa att han inte var så jätte kär i mig längre , men det gör inte så mkt , jag har ju Kabby nu.

På kvällen var det dax för lilljul, det var då vi alla plötsligt förstod att vi nog kommer få åka härifrån utan vår husse. Han och Lappehussen hade blivit väldigt närgånga mot varandra.


Men vi har det bra här , en egen liten stuga , gigantiskt tuggben
Dom har en tiger här oxå , syrran blev rätt så rädd och gömde sig bakom matte i soffan.

Nu ska jag ut och kissa på gräsmattan , det får man göra här!!

Tjing!

Kommentarer
Postat av: emma

Den här bloggen förgyller min dag! :) Smilla rocks ;) hehe..

2008-12-20 @ 16:59:00
URL: http://mirphusinha.blogspot.com
Postat av: Kabby

Jag väntar! Satt vid E4an och spanade efter dig halva natten tills H&M sa att nu måste jag komma in och lägga mig annars skulle inte tomten komma. Vem bryr sig om någon dum tomte, jag vill ju bara ha dig!!!

2008-12-21 @ 00:57:49
URL: http://kabbysblog.blogspot.com/
Postat av: Eleonore & Keeta

Den kärleken den kärleken. Hoppas ni får varandra en dag. KRAM

2008-12-21 @ 13:47:03
URL: http://www.keeta.se
Postat av: Marina

God Jul och Gott Nytt år till er alla !!!

2008-12-21 @ 14:14:31
URL: http://www.lappisarna.dinstudio.se
Postat av: i-b

men vänta har tomten klätt ut sig,,i randigt i år??????????

skönt att ni kommit fram i alal fall,oavsett vad det för trend på tomte klädseln där nere,,,

2008-12-21 @ 23:12:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0