Här käkar vi katter och

glor på tv.

Husse jobbar idag så vi har legat i soffan med matte och käkat lussekatter. det har snöat massor här , så nu är det så mkt snö så Lexie försvinner i den. Jag försökte gräva ner henne flera gånger men hon bara kommer tillbaka.

Det där hjulbordet matte och husse var på  , var nog allt annat än torrt!! Och ni skulle bara veta hur de stank när jag vaknade morgonen efter , Lexie tyckte det var helt ok.... Sa att det påminnde om aromen från en soptipp!

Syrran fastnade i en trimmer igår , så nu är hon helt avskalad , bada fick hon oxå göra. Jag lade mig i soffan och såg ut som om jag inte fanns eller som om jag aldrig existerat. Men jag klartade mig tack o lov. jag blev så glad så jag bet Lexie i örat!

Nu ska vi gå och dela på den sista kattjäveln!

Kommentarer
Postat av: Oboy

Oj.. Äter ni katter!? tror jag ska gömma mig nästa gång ni kommer. Hooohooo!

2008-12-13 @ 14:43:18
Postat av: Uljas o company

Oj oj allt möjligt konstigt äter du då Smilla , sybd att Lexi dök upp i snön igen..Vi gick in här för vi trodde vi skulle få se en bild av dig underbara Smilla i Lucia skrud ! Men antar folket vilar än efter deras hjulbord , så dom har väl inte tid att fotta dig !

2008-12-13 @ 16:34:01
URL: http://lappisarna.dinstudio.se
Postat av: i-b

stackars er ,med såna andedräkter vet dom inte vad b12 är ,eller vad det nu heter,,

2008-12-13 @ 20:14:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0