God damn it

julen är över!!

Ingen tomte och ingen jesus så långt ögat nådde. För ni ska ju inte tro att vi hundar fick följa med bort och frossa i julmat. Nähäää då , vi låg hemma hos morrmorr och tuggade på våra gnagisar. Lexie berättade läskiga historier så jag övervägde att kissa på granen.

När vi hade det som allra tråkigast kom de faktiskt hem en sväng och tog ut oss på långpromenad , man behöver tydligen gå på långpromenader när man ätit massor av julmat!!!!

Jag kan ju iofs berätta att Farbror H brukar ge oss en hel del julskinka efter frukost , och mkt smarrigt har trillat ner i våra matskålar!

Och vilka härliga promenader vi har haft , det är tur att de tvåbenata äter så mkt så att de måste gå så mkt ner!!

I morgon ska vi visst börja vår resa hem igen.....

I går när jag var ute på kvällsprommis så fick jag syn på min ena kille.... Pikke , f'n jag blev skit glad. Gissa om jag blev snopen sen när vi gick förbi och jag såg att han tappat snoppen!!!! Matten sa att det inte var Pikke,jag ska ta en ordentlig kik mellan bakbenen på honom i nyår!!

Kommentarer
Postat av: Pikke

DEN ÄR KVAR!! JAG LOVAR...HÅRIG OCH SÖT!!!! Jag har dock förlorat min snopptoffs...den klippte elak uppfödare bort när jag var liten..matte var förkrossad!!!! Det var en fjolla du träffade...husse säger att det är alla där nere i fjollträsk!!! VI SYNS SNART!!!! /yours pikkedick!!

2008-12-26 @ 17:01:26
URL: http://pikke.se
Postat av: Kabbypojken

Saknar dig redan!!!

Har legat och tjurat under soffan hela dagen sen ni for.

Visst blev du lite impad över hur jag skällde ut de där hemska skidåkarna, matten säger att jag måste lära mig något "inkallning och krav", men vem bryr sig?

2008-12-29 @ 00:34:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0