Blondino Smilla back i da house!

Då var det dax för ett litet moderepotage igen. Snart ska vi åka ner till en av mina killar (Lappe). Hans matte är ett riktigt modelejon och trendskapare.

Lapptanten is the shit lixom!!

Kolla här så förstår ni vad jag menar!


Här ser man att hon har på sig en härligt soft outfit som även klarar av mindre vattenbad i bottenlösa sjöar.

Ett par härligt röda mjukisbyxor med matchande dyfläckar , till det ett icke vattentätt men dock insynsskyddat svart linne. Till det har hon haft på sig ett par ärtigt gröna fotriktiga gummomstövlar av hög kvalla!!

Som en extra touch har hon även en piffig orange signaljacka

Gissa om matten skrattade när hon fick höra om lapptantens test av klädernas vattensäkerhet!!

Kommentarer
Postat av: A-M

ASG

2008-12-09 @ 15:03:09
Postat av: Dina

Håhå Roligt! Köpte nya svin dyra ecco skor för ett tag sedan, det första jag gjorde var att trampa ner i ett dyhål av sligdamm & vatten (sånt som är gamla restprodukter från gruvorna) ända upp till knäna, till min stora fasa lossnade ena skon från foten när jag skulle dra upp benen, och låg djupt ner i geggan, fick stå på knä och doppa ner armen i smörjan,och gräva fram skon. Gissa om jag var fiiin när jag klaffasde hem med mina NYA FINA DYYYRA ecco skor ha.

suck fick skämmas när vi klaffsade hem genom sammhället lerig och med en vovve som var lika ner smetad av gegga som matte, då vovven tyckte det var skit kul, att matte också gillar att gräva i leran.

Grannarna tittade frågande på oss två,

-jaa, fråga inte, sa jag

(som skrytigt över mina braiga ecco skor av gortex som ska stå emot väta)

2008-12-09 @ 18:38:39
Postat av: Smilla

Min matte klev ut i en myr med sina nya skor.... Dom blev aldrig mer vad de hade varit. Hon skyller på att hon bara bott i nårrland någon månad då det hände!

2008-12-09 @ 22:09:35
Postat av: i-b

hade vart snyggare med nån stövlett,kan du hälsa testaren ;)

2008-12-13 @ 20:12:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0