Alive and Kicking

Men mattejäkeln har inte laddat in mina fina bilder i datorn , jag ville ju visa upp mitt julfirande i bilder. Jag gissar på att kärringen inte riktigt vet hur man ska göra , det är därför hon förhalar det hela tiden!

På vägen hem stannade vi till i Sundsvall , den första hund jag såg var den där korkade Nemi....  Jag menar hallååååå , nu snackar vi IQ lägre än en fiskpinne! Men hon är rätt söt!!

Men plötsligt så öppnades en dörr och plötsligt så stod han där ,på andra sidan snödrivan... Min kabbypojke!!!

På kvällen håglade vi lite i smyg. Det gäller att göra det så Nemi inte såg , hon blev så himla avis hela tiden.

Matte påstår att jag och Kabby kommer bli en Romeo och Julia historia , "no happy ending" eller vad hon nu sa!

Eftersom vi tillbringat flera dagar på alla andra ställen så trodde jag att Kabbypojken och jag skulle få ha en romantisk weekend. Jag hade såååååååå fel!!

Sen vet jag inte hur romantiskt det är att ha Nemi i hasorna hela tiden. På morgonen snurrade det till rejält i skallen på henne , då kom hon på att de hade nattgäster . Då började hon berätta för hela lägenheten att det minsann fanns folk i vardagsrummet. Spånig brud!!  Fast vi hade rätt kul sen när vi var ute och lekte i skogen. Men det tog ju slut lika snabbt som det började. Plötsligt så satt jag och syrran bakom galler i bilen igen!

Men så fort matte fixa mina bilder så ska ni få se bilder på mig och min Romeo!!

Imorgon ska vi till Tant Helena och Pikke. Då ska det firas något har jag förstått. Pikke har fått en söt lillebror , jag undrar om han är lika pussvänlig som sin storebrorsa?


Kommentarer
Postat av: Nemi

Du gammeltanten, när man är så ung och söt som jag så behöver man inte vara speciellt smart för att få som man vill. Du är bara avis!

2008-12-30 @ 13:54:11
Postat av: Kabby

Jag vägrar bli en tragedi! Vi rymmer du och jag, jag vet ett bra ställe där det finns både renar och snö och nästan inget folk (och de som bor där är ändå över 80 år, så de hinner aldrig få tag i oss). Vi drar till mattes mormors by, jag kollar upp tågtider och hör av mig och sen hämtar jag upp dig.

2008-12-30 @ 13:58:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0